BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 15 februarie 2010

^.^..Underground music

Underground music:-?

In Romania muzica asta este cea de rapp si hip-hop.

Bineinteles ca este muzica necenzurata.

Multi oameni spun ca cei care asculta muzica asta sunt tampiti , prosti etc.


Ce va face sa credeti asta?Daca injura in melodii asta nu inseamna ca e muzica pt oameni tampiti.Daca chiar sunt oameni tampiti atunci de ce din ce in ce mai multa lume asculta rapp sau hip-hop..gen parazitii , guess who , spike , cedry2k?


Va spun eu pt ca in unele melodii chiar te regasesti in acele versuri si pt ca ei spun adevarul despre Romania, pitipoancele si cocalarii de aici.


Si spun adevarul gol golut despre toata tara asta care se duce in jos prin oamenii needucati care sunt in ea si pt ca exista acesti cocalari care se cred mari vedete daca se duc in Obor si isi iau niste haine pe care scrie Armani sau Adidas:)) but whatever..


Ok. acum mi`am dat seama ca am lasat subiectul adevarat in urma.mi`e mila de el:))


Asa deci de ce pana mea oamenii "maturi" spun despre aceasta muzica ca este mai urat decat manele?/:) si de ce daca ar avea de ales intre manele si rapp ar alege manele?


Omenirea a tampit de tot?Explicati`mi si mie frate ca eu nu inteleg!!

0 comentarii: