BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 8 februarie 2010

^.^ Prima`postare.

HI Pictures, Images and Photos


Hmmm..Asta e un fel de " About me" , nu?
Pai in viata mea nu mi`am imaginat ca o sa imi fac un blog, deci nu imi cereti prea multe.Soo, Let`s do it:
Nume: Ruxy[nu va trebuie sa stiti altceva]
Varsta: 13 ani si habar nu am cate luni
Locuiesc in vestita capitala de kkt: Bucuresti[ nu te intereseaza str, sector sau altceva].
Am o personalitate nu foarte normala, ca orice adolescent[ m`rog aproape] am niste idei in cap si fac anumite lucruri pe care nu m`am gandit ca le voi face. Ceva normal.
Si urmeaza vestita`fraza "Ascult orice inafara de manele si populara". Ascult muzica cat de cat normala ca de exemplu: rapp, hip-hop, unele melodii de rock.
Am o viata ok, cu prieteni la care tin enorm de mult, dar am si anumiti "prieteni" care nu le gasesc rostul in viatza mea, but whatever.
Imi traiesc viatza cat pot.Adica odata in viatza esti copil/adolescent si daca nu faci acum nebunii, tampenii si prostii atunci cand? La 50 de ani?:))
Cam atat. See you!

0 comentarii: